Նախածննդյան շրջան

Քանի դեռ չեն եկել դաշտանայի օրերը, կնոջ համար շատ դժվար է հասկանալ` արդյոք հղի է, թե ոչ: Իսկ երբ նկատվում է դաշտանի բացակայություն, առաջին բանը, որ կարող է անել կինը, թեստի միջոցով ճշտելն է: Փոքր սրվակի մեջ լցրեք ձեր առավոտվա մեզը և թեստի ձողիկը (սլաքը դեպի վար, մինչև նշված գծիկը) մինչև 10 վայրկյան պահեք մեզի մեջ ինչպես նշված է ցուցման մեջ:

Հղիությունը կնոջ օրգանիզմում բեղմնավորված ձվաբջջի գոյացման և զարգացման շարժընթացն է, որն սկսվում է ձվարանում հասունացած ձվաբջջի (կնոջ սեռական բջիջ) և սերմնաբջջի (տղամարդու սեռական բջիջ) միաձուլման պահից (բեղմնավորում) և ավարտվում երեխայի ծննդով:

Հղիության սկզբում սեքսի նկատմամբ հետաքրքրությունը նվազում է: Սա բնական է, քանի որ կնոջ օրգանիզմում  տեղի է ունենում ամենակարևոր`  նյարդային և էնդոկրին համակարգերի վերափոխումներ:

Հոտերը, ձայները ավելի սուր են ընկալվում, քան նախկինում: Իսկ այն հոտերը, որոնք նախկինում նրան գրգռում էին, այժմ կարող են բացասական զգացողություններ առաջացնել: Կինը դառնում է ավելի զգայուն, խոցելի, դյուրաբորբոք, հաճախ ոչ ադեկվատ է արձագանքում սովորական կենցաղային իրավիճակներին: Ապագա մայրիկի ինքնազգացողության վրա ազդում է նաև հղիության սկզբում տոքսիկոզի

Հղիության վեցերորդ ամսվա սկզբին արգանդը գտնվում է կոնքոսկրից 24 սմ  բարձրության վրա: Այս ընթացքում արգանդը ոչ միայն մկանային զանգված է ավելացնում, այլ նաև ձգվում է` պտղի աճին զուգահեռ:

Հղիության երկրորդ ամսում հաճախ կանայք աղի սննդի կարիք են ունենում, շատերն էլ ունենում են իրենց նախընտրած կերակուրը: Դիետոլոգների խոսքով` օրգանիզմի նոր «քմահաճույքները» չպետք է անտեսել. հավանական է, որ օրգանիզմը ինչ-որ կարևոր տարրերի պակաս ունի: Օրինակ, կալիումի և աղի պակասության դեպքում թթու վարունգ ուտելու ցանկություն է առաջանում:  Սա ժամանակ է, երբ պետք է սննդից առավելագույնս ստանալ վիտամիններ, հանքանյութեր:

Հղիության ընթացքում ճիշտ սնունդը շատ կարևոր է երեխայի զարգացման համար: Սակայն հղիության երկրորդ ամսում օրգանիզմում տեղի ունեցող փոփոխությունները կարող են տհաճ զգացողություններ առաջացնել, ինչպես սրտխառնոց, թուլություն:  Եթե նման իրավիճակ է, անհանգստանալ պետք չէ, քանի որ դա անցողիկ է: Ուղղակի պետք է քայլեր ձեռնարկել, տոքսիկացիան մեղմելու համար:

Ինչպես մեղմել տոքսիկացիան.

  • Առավոտյան արթնանալուց մի շտապեք վեր կենալ: Մի քանի րոպե պառկած մնացեք, շրջվեք կողքի վրա, ոտքերն իջեցրեք մահճակալից և առանց շտապելու նստեք անկեղնում
  • Նախաճաշեք անկողնում. դա զգալիորեն կմեղմի սրտխառնոցը և այրոցի զգացումը ստամոքսում
  • Օրական անպայման սնվեք 4-5 անգամ: Նաև շատ խմեք հյութեր, թեյ:
  •  

Ժամանակ առ ժամանակ մի շերտ լիմոն կերեք կամ տանն օգտագործեք ցիտրուսային մրգերի բույրով լամպեր:

Բոլորս սովորաբար մրսածությանը, հարբուխին վերաբերում ենք որպես ոչ լուրջ  հիվանդության:  Սակայն հղիությունը և հարբուխը վտանգավոր համադրություն են, որը կարող է ոչ ցանկալի հետևանքների բերել:

Այլ հոդվածներ …