Երեխաներն ամբողջ աշխարհում մեծանում են տարբեր միջավայրերում, սովորույթներով և արժեքներով։
Նրանց դաստիարակությունն ու խնամքը տարբեր երկրներում տարբեր ձևեր ունի՝ կախված մշակույթից, կլիմայից, արժեքներից և պետական քաղաքականությունից։ Մինչ մի երկրում երեխաները մեծանում են խիստ կրթական միջավայրում, մեկ այլ երկրում նրանք ազատորեն խաղում են բնության գրկում։ Ստորև ներկայացնում ենք ամենահետաքրքիր փաստերը տարբեր երկրների երեխաների մասին։
Ճապոնիա
-
Վաղ տարիքում կարգապահություն՝ երեխաները դեռ փոքր տարիքից սովորում են մաքրություն, հասարակական վարքագիծ և հարգալից վերաբերմունք շրջապատի հանդեպ։
-
Երեխաները զբոսնում են հասարակական տրանսպորտով՝ ծնողները համարձակորեն ճամփորդում են նորածինների հետ, հաճախ միայնակ։
Դանիա
-
Քունը բաց երկնքի տակ՝ դանիացի ծնողները սովոր են նորածիններին թողնել բակում քնելու՝ վստահ լինելով, որ թարմ օդը նպաստում է առողջությանը, նույնիսկ ձմռանը։
Նորվեգիա
-
Բնության մանկապարտեզներ՝ երեխաներն օրեր են անցկացնում դրսում՝ ձյունի ու անձրևի պայմաններում, զարգացնելով ինքնուրույնություն և բնության հետ կապ։
Ֆրանսիա
-
Սեղանի կուլտուրա մանկուց՝ անգամ փոքր տարիքում երեխաները սովորում են համտեսել տարբեր ուտեստներ, հասկանալ համերի նրբությունները։
Ֆինլանդիա
-
Ուշ սկսվող դպրոց՝ երեխաներն այստեղ մինչև 7 տարեկանը ֆորմալ դասեր չեն ունենում, սովորում են խաղի միջոցով։
Հարավային Կորեա
-
Ավելի վաղ զարգացում՝ 2-3 տարեկան երեխաները հաճախ սկսում են հաճախել լեզվի, երաժշտության և մաթեմատիկայի դասընթացների։
Նոր Զելանդիա
-
Մաորի հոգևոր կապը՝ նորածիններն այստեղ համարվում են բնության և նախնիների շարունակությունը։ Ծնունդից առաջ երեխան «լսում է» համայնքի մասին աղոթքներ։
Նիկարագուա
-
Ընտանեկան ներդաշնակություն՝ փոքրիկները հաճախ մասնակցում են ընտանեկան և գյուղական աշխատանքներին՝ իբրև ընտանիքի ակտիվ անդամներ։
Նիդերլանդներ
-
Երջանիկ մանկություն՝ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի տվյալներով՝ նիդերլանդցի երեխաներն ամենաերջանիկներից են՝ ապահով և հավասարակշռված միջավայրի շնորհիվ։
Հայաստան
-
Թոթովախոս երգերի և ավանդական հեքիաթների ժառանգություն՝ հայ փոքրիկները մեծանում են հարուստ լեզվամշակութային միջավայրում, որտեղ ընտանիքի ավանդույթները փոխանցվում են հեքիաթներով ու երգերով։