Վիկտորինայի արդյունքների ամփոփում

Luxeria.am ինտերնետային կայքը ամփոփել է նախորդ շաբաթվա վիկտորինայի արդյունքները:

Եվ այսպես նախորդ շաբաթվա հարցերը հետևյալն էին՝

Հարց 1. Նշվածներից ո՞րն է մտնում Լյուքսերիա «Ռուլետի» բաղադրության մեջ.

  • Չոր կաթ
  • Ջեմ
  • Կոկոսի քերուկ
  • Բոլորը ճիշտ են

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Էրիկ Ավետիսյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ կոկոսի քերուկ:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Հարց 2. Նշեք Լյուքսերիա 1կգ-ոց Կրուասանի շտրիխ կոդը.

 

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Կարինե Սարգսյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ 485000699081:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Հարց 3. Լյուքսերիան այնքան համեղ է, որ… շարունակեք նախադասությունը:

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Արգամ Միրզոյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ Մինչ խանութից տուն ես բերում, ստիպված ես լինում նորից ետ գնալ խանութ:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Հարց 4. Լյուքսերիա ընկերությունը ոչ քաղցր ի՞նչ արտադրանքներ ունի.

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Աննա Հովհաննիսյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ շերտավոր խմոր:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Հարց 5. Ո՞ր տարբերակն է ճիշտ: Լյուքսերիա «Ֆուրշետի» փաթեթավորման վրա կա պատկերված.

Ա. Բաժակ

Բ. Խմորեղեն

Գ. Հովանոց

Դ. Բոլորը ճիշտ են

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Նադյա Գրիգորյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ բոլորը ճիշտ են:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

 

Տեղեկատվություն: Նուշով բաունտի

 

Բաղադրություն՝

7 Ճ. գ. Խտացրած կաթ
1 թ.գ. վանիլ
1/4 թ.գ. աղ
2 բաժակ շաքարի փոշի
2 բաժակ կոկոսի քերուկ
3/4 բաժակ նուշ
2 բաժակ շոկոլադ

Պատրաստման եղանակ. Խտացրած կաթը, վանիլը, շաքարի փոշին և կոկոսի քերուկը խառնել: Ֆոլգայով ծածկված տապակի մեջ տարածել:
Կտրատել ուղղանկյունաձև, վրան շարել նուշը և դնել սառնարանի մեջ:
Սառելուց հետո հալացնել շոկոլադը, ուղղանկյունները թաթախել շոկոլադի մեջ և դնել սառսախցիկի մեջ, մոտավորապես 10 րոպե: Վայելել:

Elnor.am կայքը ամփոփել է նախորդ շաբաթվա վիկտորինայի արդյունքները:

Եվ այսպես նախորդ շաբաթվա հարցերը հետևյալն էին՝

 

Հարց 1. Քանի՞ սմ է Էլնորի 72.5% 150գ-ոց սփրեդի վրա պատկերված մեծ լոգոյի երկարության և բարձրության գումարը.

 

Պատասխան. Այս հարցին ճիշտ պատասխան չի հնչել:

Հարց 2. Նշեք Էլնոր 72.5% 500 գ-ոց բուսասերուցքային սփրեդի շտրիխ կոդը.

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Ալինա Խաչատրյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ 4850002700400:

 

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Հարց 3. Եթե մարդն օրական ծախսում է 2400կկալ էներգիա, քանի՞ գրամ Էլնոր 82% -ոց սփրեդ պետք է նա օգտագործի ծախսած կալորիաները վերականգնելու համար:

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Սվետլանա Հովհաննիսյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ 323.45≈323.5:

Հարց 4. Նշեք սփրեդի և կարագի 5 նմանություն և 5 տարբերություն:

Պատասխան. Այս հարցին չի հնչել ոչ մի ամբողջական և ճիշտ պատասխան:

Հարց 5. Քանի՞ գրառում է կատարվել Էլնոր ֆեյսբուքյան էջում մայիսի 26-ին:

Պատասխան. Այս հարցին, որպես ճիշտ պատասխան, համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրել է Մարիամ Ասոյանին: Ճիշտ պատասխանն է՝ 12 գրառում:

Վաստակած գումարի չափը՝ 5000 դրամ:

Տեղեկատվություն

 

«ԲԻՈ ՖՈՒԴ» ՍՊԸ-ն հիմադրվել է 2000թ.: Ընկերությունն անցել է զարգացման երկար ճանապարհ, այս 14 տարիների ընթացքում ընդլայնվել է, ստեղծել նոր աշխատատեղեր, նպաստել ՀՀ-ում գործարարության և հայրենական արտադրության զարգացմանը, համագործակցել է հայկական և արտասահմանյան բազմաթիվ հեղինակավոր ընկերությունների հետ, բնակչությանը մատակարարել բարձրորակ սննդամթերք՝ մատչելի գներով:

Ընկերությունը զբաղվում է մի շարք ապրանքատեսակների արտադրությամբ, որոնցից է «Էլնոր» կարագն ու սփրեդները: «Էլնոր» ապրանքանիշի սերուցքային կարագն ու բուսասերուցքայի սփրեդները լայն տարածում են ստացել սպառողների շրջանում, իսկ շոկոլադե սփրեդը մանուկների ամենասիրելին է: Ընկերությունն իրականացնում է որակի մշտական վերահսկողություն, հենց մեր կայուն որակն է սպառողների հավատարմության պատճառը:

Բիոֆուդ ընկերության առաքելությունը յուրաքանչյուր հայ ընտանիքի բնական և առողջարար սննդամթերքով ապահովելն է: Մեր գլխավոր նպատակը բարեխիղճ մրցակցության շնորհիվ շուկայում տեղական արտադրանքի դիրքերի ամրապնդումն է՝ ինչի շնորհիվ նաև ողջ տնտեսության զարգացումը:

Ընկերության հաջորդ նպատակը սպառողների վստահության ամրապնդումն ու պահպանումն է: Բիոֆուդ ընկերությունը իր ապրանքների վրա բարեխղճորեն նշում է դրանց բաղադրությունը, պահպանման պայմանները և կոչ անում սպառողներին ծանոթանալ դրանց, լինել տեղեկացված, պաշտպանել սեփական իրավունքները:

Բիոֆուդ ընկերությունը իր գլխավոր ձեռքբերումը համարում է սպառողների բարձր վստահությունն ու հավատարմությունը:

Ընկերությունը քայլում է ժամանակին համընթաց. մասնակցում է կազմակերպվող ազգային և միջազգային, մասնավոր և կառավարության կողմից կազմակերպվող հեղինակավոր ցուցահանդեսներին, ինչպիսիք են՝ «ԱՐՄՊՐՈԴԷՔՍՊՈ», «ԱՐՄԵՆԻԱ-ԷՔՍՊՈ», «ՄԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՐՀ ԷՔՍՊՈ», «ԲՐԵՆԴ-ԷՔՍՊՈ» և շատ այլ ցուցահանդեսները:

2007թ. Ընկերության թողարկած սերուցքային կարագը արժանացել է «Տարվա ապրանք» մրցանակին: Բիոֆուդ ընկերությունը ամեն օր աշխատում և կատարելագործվում է սպառողի բարձր գնահատականին արժանանալու համար:

Իզուր չէ ասված՝ ԷԼՆՈՐ՝ ԱՄԵՆ ՕՐ...