Արդյո՞ք պետք է երեխային տանել պարապմունքների մինչև դպրոց

Շատ ծնողներ մտածում են, թե արդյոք անհրաժեշտ է մինչև առաջին դասարան տանել երեխային պարապմունքների՝ օտար լեզու, մաթեմատիկա, նկարիչություն կամ սպորտ։

Պատասխանը միանշանակ չէ, քանի որ այն կախված է երեխայի հետաքրքրություններից, պատրաստվածության աստիճանից և ընտանեկան նպատակներից։

Ներքևում կներկայացնենք առավելությունները, հնարավոր ռիսկերը և խորհուրդներ՝ ճիշտ որոշում կայացնելու համար։


Առավելությունները

  1. Հմտությունների զարգացում
    Պարապմունքները կարող են զարգացնել խոսքը, ուշադրությունը, տրամաբանությունը, շարժողական հմտությունները։

  2. Սոցիալական միջավայր
    Խմբային պարապմունքները հնարավորություն են տալիս շփվել հասակակիցների հետ, սովորել կիսվել, սպասել հերթին, լսել մյուսներին։

  3. Հետաքրքրությունների բացահայտում
    Երեխան կարող է գտնել սիրելի զբաղմունք՝ նկարչություն, պար, սպորտ, երաժշտություն։


Հնարավոր ռիսկերը

  1. Ծանրաբեռնվածություն
    Վաղ տարիքում չափազանց շատ պարապմունքները կարող են հոգնեցնել և նվազեցնել խաղի ու հանգստի ժամանակը։

  2. Ճնշման զգացում
    Եթե պարապմունքը երեխայի կամքին հակառակ է, կարող է առաջացնել բացասական վերաբերմունք ուսման հանդեպ։

  3. Խաղի պակաս
    Խաղը մինչև դպրոց շատ ավելի կարևոր է, քան «դասական» դասերը։ Այն զարգացնում է երևակայությունը, սոցիալական հմտությունները և ինքնուրույնությունը։


Ինչպես ճիշտ կազմակերպել

  • Ընտրեք առավելագույնը 1-2 պարապմունք շաբաթական, ոչ ամեն օր։

  • Թող թեմաները համապատասխանեն երեխայի հետաքրքրություններին։

  • Պահպանեք խաղի և հանգստի ժամանակը։

  • Միշտ հետևեք երեխայի տրամադրությանը և ցանկությանը։


Մինչև դպրոց պարապմունքների այցելելը կարող է լինել օգտակար, եթե այն չի ծանրաբեռնում և հետաքրքիր է երեխայի համար։ Հիմնական նպատակն այս փուլում ոչ թե նախապես «դպրոցական» դարձնելն է, այլ երեխայի մոտ սովորելու սեր և հետաքրքրություն ձևավորելը։