Շատ ծնողներ մտածում են, թե արդյոք անհրաժեշտ է մինչև առաջին դասարան տանել երեխային պարապմունքների՝ օտար լեզու, մաթեմատիկա, նկարիչություն կամ սպորտ։
Պատասխանը միանշանակ չէ, քանի որ այն կախված է երեխայի հետաքրքրություններից, պատրաստվածության աստիճանից և ընտանեկան նպատակներից։
Ներքևում կներկայացնենք առավելությունները, հնարավոր ռիսկերը և խորհուրդներ՝ ճիշտ որոշում կայացնելու համար։
Առավելությունները
-
Հմտությունների զարգացում
Պարապմունքները կարող են զարգացնել խոսքը, ուշադրությունը, տրամաբանությունը, շարժողական հմտությունները։ -
Սոցիալական միջավայր
Խմբային պարապմունքները հնարավորություն են տալիս շփվել հասակակիցների հետ, սովորել կիսվել, սպասել հերթին, լսել մյուսներին։ -
Հետաքրքրությունների բացահայտում
Երեխան կարող է գտնել սիրելի զբաղմունք՝ նկարչություն, պար, սպորտ, երաժշտություն։
Հնարավոր ռիսկերը
-
Ծանրաբեռնվածություն
Վաղ տարիքում չափազանց շատ պարապմունքները կարող են հոգնեցնել և նվազեցնել խաղի ու հանգստի ժամանակը։ -
Ճնշման զգացում
Եթե պարապմունքը երեխայի կամքին հակառակ է, կարող է առաջացնել բացասական վերաբերմունք ուսման հանդեպ։ -
Խաղի պակաս
Խաղը մինչև դպրոց շատ ավելի կարևոր է, քան «դասական» դասերը։ Այն զարգացնում է երևակայությունը, սոցիալական հմտությունները և ինքնուրույնությունը։
Ինչպես ճիշտ կազմակերպել
-
Ընտրեք առավելագույնը 1-2 պարապմունք շաբաթական, ոչ ամեն օր։
-
Թող թեմաները համապատասխանեն երեխայի հետաքրքրություններին։
-
Պահպանեք խաղի և հանգստի ժամանակը։
-
Միշտ հետևեք երեխայի տրամադրությանը և ցանկությանը։
Մինչև դպրոց պարապմունքների այցելելը կարող է լինել օգտակար, եթե այն չի ծանրաբեռնում և հետաքրքիր է երեխայի համար։ Հիմնական նպատակն այս փուլում ոչ թե նախապես «դպրոցական» դարձնելն է, այլ երեխայի մոտ սովորելու սեր և հետաքրքրություն ձևավորելը։