Sidebar

խաղեր

Ասատո՛ւր, սուր-սուր մասուր տուր, Սուր-սուր մասուր տուր, Ասատո՛ւր։

Ով ավելի շատ «հաշտվեցիկներ» գիտի

Խաղավարը խաղում է փղիկի դերը, որը հերթով վիճում է բոլոր երեխաների հետ: Երեխաները պետք է ուղիներ որոնեն, թե ինչպես կարող են հաշտվել փղիկի հետ, օրինակ, ճկույթներն իրար խաչելով, մատները միացնելով, ասելով հետևյալ «կախարդական» բառերը. «արի հաշտվենք, երբեք, երբեք չկռվենք»:

Ի՞նչ է զգում բնությունը

Երեխաները մոտենում են պատուհանին և քննարկում, թե ինչ է

Շուրջպար

Երեխաներն իրար ձեռք են բռնում և քայլում են շրջանաձև` ասելով. «Երեխաներ էին, բայց դարձան գազանիկներ»: Հետո խաղավարն ընտրում է երեխաներից մեկին, որը ցույց է տալիս նեղացած կենդանու: Երեխաները պետք է տարբեր ձևերով մխիթարեն ու հանգստացնեն նրան:

Խաղալիքն ինձ տուր

«Իմ փոքրիկ»-ը ներկայացնում է  երեխաների շփման կարողությունների զարգացմանը նպաստող խաղերի 3-րդ շարքը: Նյութի նախորդ մասը կարդացեք այստեղ:

ԽԱՂ 9: Ի՞նչ տեսք ունեն զգացումները

Խաղավարը երեխաներին հաջորդաբար ցույց է տալիս տարբեր նկարներ, որտեղ պատկերված են բարկացած, ուրախ, տխուր կամ վախեցած երեխաներ: Ապա  խնդրում է կռահել պատկերված երեխաների զգացումները (եթե երեխաները չեն կռահում, խաղավարն օգնում է նրանց): Այնուհետև առաջարկում է ցույց տալ նույն զգացումները  (խաղավարն ինքն էլ երեխաների հետ ցույց է տալիս դրանք):

ԽԱՂ 10: Տերևաթափ

 

Խաղավարը բարձրացնում է թղթե տերևը սեղանից մոտ մեկ մետր բարձրության վրա, ապա բաց թողնում: Նա երեխաների ուշադրությունը հրավիրում է այն բանի վրա, թե ինչպես է տերևն օրորվելով սահուն իջնում սեղանի վրա: Ապա խնդրում է երեխաներին իրենց ձեռքերը տերևներ դարձնել: Խաղավարը նորից բարձրացնում է «տերևը», երեխաները նույնպես ձեռքերը

Այլ հոդվածներ …