Փոքրիկի երևակայությունն անսպառ է և այն հնավորինս արտահայտվում է, երբ որ նրա ձեռքին հայտնվում է մատիտ կամ գրիչ: Հոգեբաններն ասում են, որ երբեմն փոքրիկը չի կարողանում բառերով շատ բան արտահայտել, ուստի մեկ տարեկանից սկսած նա պետք է ունենա տարբեր գույների ու ձևերի մատիտներ և թուղթ` իր մտքերն այդ կերպ արտահայտելու և ինքնադրսևորվելու համար:
Փոքրիկի երևակայությունն անսպառ է և այն հնավորինս արտահայտվում է, երբ որ նրա ձեռքին հայտնվում է մատիտ կամ գրիչ: Հոգեբաններն ասում են, որ երբեմն փոքրիկը չի կարողանում բառերով շատ բան արտահայտել, ուստի մեկ տարեկանից սկսած նա պետք է ունենա տարբեր գույների ու ձևերի մատիտներ և թուղթ` իր մտքերն այդ կերպ արտահայտելու և ինքնադրսևորվելու համար:
«Նկարելու պահանջ բոլոր տարիքում էլ լինում է, բայց հատկապես երեխայի համար դա շատ կարևոր է, նկարելու միջոցով նա կարողանում է իր տպավորությունները ցույց տալ մարդկանց: Նկարելը շրջապատում կատարվող երևույթների մասին իր կարծքին արտահայտելու սկզբնական ձևն է»,- ասում է հոգեբան Լիլիթ Ստեփանյանը:
Հոգեբանի կարծիքով, ծնողները պետք է այս հարցում շատ հետևողական լինեն և չզրկեն փոքրիկից ինքնարտահայտման յուրօրինակ հնարավորությունից. այս տարիքում փոքրիկները սովորաբար մանկապարտեզ դեռ չեն գնում, որտեղ կկարողանան գունավոր թղթերից տարբեր իրեր պատրաստել, նկարել:
«Ես իմ երեխաներին արդեն հասուն տարիքում ցույց եմ տվել իրենց նկարները, առաջին գունավոր գծերը, դա նրանց շատ է ուրախացրել, տղաս արդեն 15 տարեկան է և շատ լավ նկարում է, այսինքն ես իմ փոքրիկի մեջ կարողացել եմ դեռ փոքրուց սեր առաջացնել նկարչության հանդեպ»,-ավելացնում է հոգեբանը:
Անկախ նրանից Ձեր փոքրիկը նկարիչ կդառնա, թե ոչ, նկարչությունը զարգացնում է նրա երևակայությունը և աշխարհընկալումը: Նա սկսում է ճիշտ գույները ճիշտ տեղերում օգտագործել: Երբ որ փոքրիկը «հաջողություններ է գրանցում» նկարչության մեջ, ըստ Ստեփանյանի, պետք է նրան տալ արդեն գունավոր թղթեր:
Այս թեմայով տես նաև
Նկարելը երեխայի զարգացման կարևոր նախապայմաններից է