Զարգացում

Քնից 1,5-2 ժամ առաջ ցանկալի է, որ երեխան այլևս ակտիվ և աղմկոտ խաղերով չզբաղվի: Երեխան պետք է հանգստանա, թուլանա, տրամադրվի, որ շուտով քնի ժամն է: Սրան նպաստում է նաև տաք լոգանքը, որին հաջորդում է հեքիաթասացության ժամը: Հեքիաթասացությունը հատուկ արվեստ է, որին լավ են տիրապետում հատկապես տատիկները: Երբ դրսում արդեն մութ է, և փոքրիկն էլ արդեն հագել է գիշերային զգեստը, արդեն հեքիաթի ժամն է:

Ցանկալի է, որ մայրիկը հեքիաթն անգիր իմանա, ոչ թե գրքից կարդա: Կարելի է պարզապես անգիր անել մի հեքիաթ և դա վերածել ամենօրյա, քնից առաջ պատմվող հեքիաթի: Պարզապես այդ հեքիաթը երեխային չպետք է պատմել օրվա այլ ժամերին, այլ միայն քնից առաջ: Այս պարագայում հեքիաթի առաջին բառերն իսկ երեխայի համար ազդանշան կլինեն, որ արդեն քնելու ժամանակն է:

 

Բացի այդ, եթե ազատ են մայրիկի ձեռքերը, նա հնարավորություն կունենա մի փոքր գրկել երեխային, կամ ձեռքով օրորել: Իսկ գիրքը, հատկապես նկարազարդը, կարող է շեղել երեխային` նա անընդհատ կձգվի, որ նկարները նայի, կամ ինքը թերթի էջերը` թուլանալու և ննջելու փոխարեն: Գրքերն ավելի շուտ ցերեկային

Խոսել սովորեցնելու սկզբունքները, իհարկե, կարեւոր են, բայց դրանք չեն կարող երաշխավորել լիարժեք խոսք: Երեխաներն անհատականություններ են, եւ յուրաքանչյուրի դեպքում նաեւ խոսքի զարգացումն է կատարվում յուրովի: Դուք չպետք է զայրանաք կամ հուսահատվեք, երբ այդքան ջանքերից հետո չհասնեք ձեր ուզած արդյունքին:

Կան երեխաներ, որոնք 11-12 ամսականում արդեն խոսում են, եւ նրանց բառապաշարը հասնում է 100-120 բառի: Միեւնույն ժամանակ նաեւ երեխաներ կան, որոնք մինչեւ 2 կամ 2,5 տարեկան դեռ չեն խոսում: Միայն խոսքի բացակայությունը չի կարող երեխայի զարգացման խնդրի ցուցանիշ լինել այս տարիքում: Սակայն չի կարելի նաեւ ծուլանալ եւ չափից դուրս խաղաղվել: Պետք է օգնել երեխային, որ նա խոսի:

 

  • Խոսքն առաջին հերթին շփման միջոց է: Երեխայի խոսքը խթանելու համար պետք է ակտիվ շփվել նրա հետ, խոսել: Իրականում սա պետք է անել անգամ հղիության ընթացքում: Երեխայի հետ պետք է խոսել, ցույց

2 տարեկան երեխաները սովորաբար կարողանում են ինքնուրույն հանել և հագնել հագուստը։ Այդ տարիքի երեխաներն արդեն կարողանում են 3 բառանոց նախադասություններ կազմել, որի միջոցով էլ հասկացնում են իրենց միտքը մեծահասակներին։

Պետք չէ սպասել մինչ երեխայի խոսելը` նրա խոսքի զարգացմամբ զբաղվելու համար: Դեռ վաղ հասակից կարելի է տարբեր մեթոդներ կիրառել` երեխայի խոսքը զարգացնելու համար:

Ներկայացվող խաղերը կարող եք խաղալ արդեն մեկ տարեկան երեխայի հետ, որն, ամենայն հավանականությամբ,  արդեն մի քանի բառեր կարողանում է արտասանել:

 

Իսկ դո°ւ

Մեծն ասում է. «Ես սիրում եմ շոկոլադ, իսկ դո°ւ», երեխան արձագանքում է:Դրանից հետո մեծը տալիս է հաջորդ հարցը: Եթե երեխան լավ խոսում է ու պատասխանում հարցերին, կարելի է նրան խնդրել ոչ միայն պատասխանել, այլև ինքն էլ իր հարցերը տա:

Այլ հոդվածներ …